ویندوز

تغییر رنگ و تصویر پس زمینه مترو

تغییر رنگ و تصویر پس زمینه مترو

اگر ویندوز 8.1 را خودتان نصب نکرده اید و یا هنگام نصب ویندوز نتوانسته اید رنگ دلخواه خود را برای محیط مترو انتخاب کنید نگران نباشید!

چرا که ما در این ترفند روشی را برای تغییر رنگ محیط مترو به شما آموزش می دهیم . همچنین می توانید یک تصویر دلخواه به عنوان پس زمینه محیط مترو انتخاب کنید.

برای این کار با فشردن کلید Win از صفحه کلید و یا کلیک روی لوگوی ویندوز در قسمت سمت چپ و پایین دسکتاپ وارد محیط مترو شوید .

در این محیط عبارت  The Background Change را از صفحه کلید تایپ کنید . با تایپ این عبارت ویندوز گزینه ی Change the background and colors on start را نمایش میدهد . روی آیکن این گزینه کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه وارد پنجره تغییر رنگ و تصویر پس زمینه ی محیط مترو می شوید . در قسمت بالای این پنجره می توانید از تصاویر پیش فرض ویندوز استفاده کنید و در دو قسمت Accentcolor و Backgroound color می توانید رنگ بندی تصویر را تغییر دهید.

دقت داشته باشید که اگر با استفاده از این روش می خواهید تصویر دلخواه خود را به عنوان تصویر پس زمینه ی مترو انتخاب کنید ابتدا باید آن تصویر را به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ انتخاب کنید وسپس در این پنجره روی آیکن کوچک این تصویر کلیک نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا