ایمیل

ساخت جیمیل (آموزش تصویری و ویدیویی جدید)

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ارتباط از راه دور و دسترسی به ابزار های آن یک ضرورت به حساب می آید. ایمیل یکی از ابزار های ارتباط از راه دور است و شرکت گوگل یکی از ارائه دهندگان آن است، که همه آن را با نام جیمیل می شناسیم. جیمیل یکی از پر امکانات ترین سرویس های رایگان دریافت و ارسال ایمیل است که میلیون کاربر و جیمیل ثبت شده دارد. با ما با آموزش ساخت جیمیل همراه باشید.

آموزش ساخت جیمیل همراه با عکس

1- برای ساخت جیمیل، ابتدا وارد گوگل شوید و کلمه gmail را در آن جستجو کنید.

جستجوی گوگل2- سپس وارد لینک اول شوید.

ساخت جیمیل

3- بر روی Create an account کلیک کنید.

ساخت جیمیل

مراحل 4 و 5 برای افرادی است که از موبایل برای ساخت جیمیل استفاده می کنند. اگر از کامپیوتر استفاده می کنید، مستقیما به مرحله 6 بروید.

4- اگر از موبایل برای ساخت جیمیل استفاده می کنید، پس از ورود به لینک با صفحه ای مانند عکس زیر مواجه خواهید شد. با بر روی Sign in بزنید.

نوشته های مشابه

ساخت جیمیل در موبایل5- اکنون وارد Create account شوید.

ساخت جیمیل در موبایل

6- اطلاعات خود را به این صورت در کادر ها وارد کنید:

First name: نام – Last name: نام خانوادگی – Username: آدرس جیمیل شما – Password: رمز عبور – Confirm: تکرار رمز عبور

سپس بر روی Next کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات

7- اگر به این صفحه برخورد کردید، برای ساخت جیمیل باید خطا های زیر را رفع کنید:

خطای .That username is taken. Try another می گوید که آدرس جیمیل انتخابی شما توسط شخص دیگری رزرو شده است. باید آدرس دیگری انتخاب کنید.

خطای .Please choose a stronger password. Try a mix of letters, numbers, and symbols می گوید که باید رمز عبور قوی تری انتخاب کنید. رمز عبور شما می تواند ترکیبی از حروف، اعداد و نماد ها باشد.

بعد از رفع این موارد Next را برگزینید.

ساخت جیمیل

8- در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. کد کشور را انتخاب کرده و شماره را وارد کنید و Next را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره موبایل

9- در این مرحله کدی به شماره موبایل شما پیامک می شود. آن کد را در این کادر وارد کنید.

وارد کردن کد تایید

10- در این بخش باید اطلاعات خود را تکمیل کنید. در کادر Recovery email address می توانید یک ایمیل پشتیبان وارد کنید تا بتوانید در مواقع ضروری، مانند وقتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، اکانت جیمیل خود را بازیابی کنید. در صورتی که ایمیل پشتیبان ندارید و یا برای اولین بار است که ایمیل درست می کنید این کادر را خالی بگذارید.

در کادر بعدی باید تاریخ تولد خود را به میلادی و به صورت سال، روز و ماه (از راست به چپ) وارد کنید. در کادر gender نیز باید جنسیت خود را مشخص کنید. برای مرد Male، برای زن Female، و در صورتی که ترجیح می دهید این مورد را معین نکنید Rather not say را انتخاب کنید. در آخر بر روی Next کلیک کنید تا اطلاعات شما برای ساخت جیمیل تکمیل شود.

تکمیل اطلاعات

11- در این قسمت، اگر می خواهید گوگل از شماره تلفن همراه شما برای سرویس های دیگر خود استفاده کند، Yes, I’m in و در صورتی که با این مورد موافق نیستید Skip را برگزینید.

ساخت جیمیل

12- در این مرحله قوانین و مقررات استفاده از سرویس های گوگل را با تیک زدن قبول کرده و بر روی Create Account کلیک کنید.

ساخت جیمیل

13- برای تایید Confirm را انتخاب کنید تا ساخت جیمیل شما آغاز شود.

ساخت جیمیل

14- جیمیل شما در حال بارگذاری است. اگر سرعت اینترنت شما پایین است می توانید از گزینه Load basic HTML استفاده کنید تا صفحه ساده جیمیل برای شما لود شود.

ساخت جیمیل

15- پیام خوش‌آمد گویی جیمیل را مشاهده می کنید. بر روی Next کلیک کنید.

ساخت جیمیل

16- در این بخش می توانید ظاهر مدنظر خود برای نمایش ایمیل ها را از سه حالت Default, Comfortable, Compact انتخاب کنید. در آخر OK را برگزینید.

ساخت جیمیل

17- تبریک می گوییم! مراحل ساخت جیمیل شما تکمیل شد. همچنین می توانید برای شخصی سازی بیشتر جیمیل خود مراحلی که در قسمت Setup progress قرار داده شده را انجام دهید.

صفحه مدیریت جیمیل

آموزش ویدیویی ساخت جیمیل

(در صورتی که ویدیو درست نمایش داده نمی شود یکبار صفحه را از نو بارگذاری نمایید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا