شبکه اجتماعی
موضوعات داغ

رفع بلاک اینستاگرام و مشکل Action Blocked (کامل ترین بررسی، بروز شد)

با گذشت زمان و افزایش اکانت های اسپم و افراد سودجو در برنامه اینستاگرام، سیاست های این برنامه در قبال اکانت ها و فعالیت های آن ها شدیدا سخت گیرانه تر شده است. به طوری که برخی افراد بدون دلیل خاصی با پیام بلاک شدن از طرف اینستاگرام مواجه می شوند. بلاک هایی که می تواند شما را از فعالیت هایی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و یا استفاده از یک لینک محدود کند. پس باید بدانیم که چه کار هایی را باید برای رفع بلاک اینستاگرام و حل مشکل action blocked اینستاگرام انجام دهیم.

ما در این پست به بررسی همه جوانب بلاک شدن توسط اینستاگرام پرداخته ایم و به همین دلیل این پست کمی طولانی است. می توانید ابتدا تیتر ها را مرور کنید و در صورتی که موردی را از قبل انجام داده اید از آن رد شوید.

این پست به بررسی بلاک کامل اکانت نمی پردازد

اگر اکانت شما به طور کامل توسط اینستاگرام مسدود شده است، به طوری که امکان ورود به آن را ندارید، باید بدنبال راه حل های دیگری باشید زیرا هدف ما از این پست بررسی بلاک کامل نیست و بررسی روش هایی برای رفع مشکل action blocked اینستاگرام است. توجه داشته باشید که بلاک کامل معمولا زمان زیادی برای رفع شدن می برد، به نحوی که شاید ترجیح بدهید یک اکانت جدید در اینستاگرام بسازید.

چرا توسط اینستاگرام بلاک می شویم؟

رفع بلاک اینستاگرام

برای رفع هر مشکلی ابتدا باید بدانیم دلیل رخ دادن آن مشکل چیست. بنابراین به بررسی دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام خواهیم پرداخت.

1- استفاده از برنامه های گذر از تحریم (فیلتر-شکن)

اکثر افرادی که بدون فعالیت مشکوکی پیام بلاک شدن را دریافت می کنند هنگام ورود به اینستاگرام نیز در حال استفاده از برنامه های گذر از تحریم هستند. از نظر اینستاگرام یک فرد نباید به صورت ممتد تغییر آی پی داشته باشد. در حالی که شما با برنامه های گذر از تحریم ممکن است هر روز با یک آی پی منحصر به فرد وارد اینستاگرام شوید و آنگاه مجازات اینستاگرام مشمول شما خواهد شد. بهتر است قبل از وارد شدن به برنامه اینستاگرام این نوع برنامه ها را غیرفعال کنید.

2- هرگونه فعالیت بیش از حد (خصوصا در زمان محدود)

لایک بیش از حد، کامنت گذاری بیش از حد، زیاده روی در منشن کردن (خطاب کردن با @)، فالو کردن و یا آنفالو کردن و حتی قرار دادن پست یا استوری بیش از اندازه باعث می شوند تا اینستاگرام شما را از این ویژگی ها محروم کند. باید بطور معقول از قابلیت های اینستاگرام استفاده کنید.

3- قرار دادن محتوا (کامنت، ایموجی و پست) تکراری و بلاک اینستاگرام

مسلما وقتی یک متن را بار ها برای افراد مختلف بصورت کامنت ارسال می کنید، اینستاگرام به ربات بودن یا واقعی بودن اکانت شما شک می کند. از متن های مختلف برای نظر گذاشتن استفاده کنید. همچنین از قرار دادن ایموجی های تکراری و پشت سر هم در کامنت ها توضیحات پست بپرهیزید. واضح است که پست و عکس و فیلم های تکراری و پشت سر هم نیز نباید ارسال کنید.

4- استفاده از برنامه های شخص ثالت (غیر رسمی) مرتبط با اینستاگرام

خارج شدن از بلاک اینستاگرام
پیام بلاک شدن فعالیت به علت استفاده از سرویس های غیر رسمی

سیاست اینستاگرام این است که فعالیت هیچ کدام از برنامه های غیر رسمی که توسط برنامه نویسان دیگر آماده می شوند را تایید نمی کند. به همین دلیل شما با وارد کردن اکانت خود در این برنامه ها در این  برنامه ها خود را در معرض بلاک شدن قرار داده اید. در حد امکان از این برنامه ها استفاده نکنید و یا از تعداد محدودی از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال، برنامه هایی که برای افزایش فالوئر و یا لایک هستند و همچنین آنفالویاب های اینستاگرام از این گروه برنامه ها به شمار می آیند.

برنامه و سایت های متصل شده به اینستاگرام
برنامه و سایت های متصل شده به اینستاگرام

مطابق تصویر بالا، می توانید وارد Settings شده و سپس از بخش Security، گزینه Apps and Websites را برگزینید. در صفحه جدید برنامه و وب سایت هایی که به پیج اینستاگرام شما متصل شده و وضعیت فعال (Active)، منقضی شده (Expired) یا حذف شده (Removed) را دارند، قابل مشاهده است. برای رفع بلاک، موارد فعال را بازبینی نمایید.

5- استفاده از لینک های مسدود شده توسط اینستاگرام

رفع بلاک اینستاگرام
پیام مسدود بودن لینک در اینستاگرام

یکی دیگر از کار هایی که باعث بلاک شدن بدون دلیل هستند، این مورد است. اینستاگرام به آن یک لینک با ارزش در پروفایل، و همچنین لینک هایی که پیج های بیزینسی پرطرفدار در استوری خود می گذارند بسیار حساس است. ممکن است شما قبلا از یک لینک در پروفایل و یا استوری های گذشته خود استفاده کرده باشید که در حال حاضر مسدود باشد و باعث محدودیت شما نیز بشود. پس بهتر است لینک پروفایل خود را یکبار پاک کنید و مجددا وارد کنید تا از مسدود نبودن آن اطمینان حاصل کنید. دقت کنید که اگر لینک بلاک شده باشد فعلا امکان قرار دادن آن در پروفایل خود را نخواهید داشت.

همچنین برای استوری نیز لینک های تک تک استوری های خود را هنگام مشاهده استوری باز کنید. اگر سایت مدنظر باز شد لینک مشکلی ندارد ولی اگر با سایت اینستاگرام و ارور وجود نداشتن آن لینک مواجه شدید لینک مسدود شده است. ان شاء الله در آینده مقاله ای در مورد دلایل بلاک شدن لینک و نحوه رفع آن منتشر خواهیم کرد.

6- از ربات های مخصوص اینستاگرام استفاده کرده اید

این نوع ربات ها توسط افراد و سایت های مختلف برای کاربرد های متفاوتی عرضه می شوند. برای مثال می توانید با آن ها به صورت خودکار و زمان بندی شده به فالو، آنفالو، لایک و کامنت گذاشتن و حتی قرار دادن پست و استوری بپردازید. در اینجا نمی خواهیم این ربات ها را زیر سوال ببریم زیرا بیشتر فروشنده های آن ها هوشمندی ربات در مقابل بلاک شدن را خاطر نشان می کنند که مورد درستی است. ولی به هر حال، ربات، ربات است و ممکن است توسط اینستاگرام شناسایی شده و باعث مسدودیت شما شود.

7- محتوایی برخلاف قوانین کپی رایت و یا قوانین اینستاگرام را در اکانت خود قرار داده اید

حل مشکل action blocked اینستاگرام با رفع نقض های قانون کپی رایت
قانون کپی رایت

قوانین اینستاگرام به ما خاطر نشان می کند که باید عکس هایی که توسط خودمان تهیه شده اند را منتشر کنیم و در صورتی که می خواهیم تصاویری را منتشر کنیم که افراد دیگری صاحب امتیاز آن هستند، باید نام فرد صاحب امتیاز در پست ذکر شود. به هر حال شما ممکن است تصاویر و فیلم های زیادی را در اکانت اینستاگرام خود پست کنید که برای شما نیستند و مشکلی هم پیش نیاید. اما برای تعدادی از تصاویر و فیلم ها ممکن است قوانین کپی رایت به شکل سخت تری اعمال شود. هر چند که اینستاگرام اکثر اوقات چنین پست هایی را بدون اجازه شما حذف می کند و یا اجازه انتشار آن را نمی دهد، اما امکان دارد وجود چنین محتوایی در پیج شما، دلیل مشاهده ارور action blocked از سوی اینستاگرام باشد و برای رفع مشکل action blocked اینستاگرام چاره ای جز حذف کردن آن ها ندارید. همچنین باید ذکر کنیم که باید از انتشار محتوای نامناسب و خلاف قوانین اینستاگرام نیز خودداری کنید.

برای رفع بلاک اینستاگرام چه کنیم؟

رفع بلاک اینستاگرام

ابتدا بررسی کنید که کدام دلیل (و یا دلایل) بالا باعث بلاکی شما شده و آن را مرتفع کنید. سپس کار های زیر را برای رفع مشکل action blocked در اینستاگرام انجام دهید.

1- برای رفع بلاک اینستاگرام، مشکل را به اینستاگرام گزارش دهید

رفع بلاک اینستاگرام
پیام بلاک شدن موقت فعالیت بنا به استفاده نادرست

طبق تصویر زمانی که با ارور Action Blocked مراجه شدید، گزینه Tell us را برگزینید تا مشکل به اینستاگرام گزارش شود.

2- با یک آی پی دیگر وارد اینستاگرام شوید

تغییر شبکه اینترنت
تغییر شبکه اینترنت از وای فای به دیتا و بالعکس

ممکن است اینستاگرام آی پی شما را بلاک کرده باشد. برای بررسی این مورد، با یک آی پی دیگر وارد اینستاگرام شوید. اگر از اینترنت وای فای و ADSL استفاده می کنید می توانید با اینترنت موبایل و Data بررسی کنید و بالعکس. بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید، تست کنید که آیا محدودیت خاصی که داشتید رفع شده است یا خیر. برای مثال اگر امکان لایک کردن را نداشتید، یک عکس را لایک کنید و وجود مشکل را امتحان کنید. اگر مشکل رفع شده بود، با آی پی جدید تا حد امکان فعالیت نکنید و از آی پی قبلی استفاده کنید تا محدودیت آن رفع شود. اگر هم مشکل رفع نشده بود، سایر راه حل ها را انجام دهید.

3- برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام، دست کم به مدت یک یا دو روز در اینستاگرام فعالیت نکنید

در اصل منظور از فعالیت نکردن، پست، استوری و لایو نگذاشتن، لایک نکردن، کامنت نگذاشتن و فالو و آنفالو نکردن است. اما پیشنهاد می شود حتی الامکان وارد اینستاگرام نشوید و پیج های دیگران بازدید نیز نکنید.

4- اکانت خود را به سایر شبکه های اجتماعی متصل کنید تا بلاک اینستاگرام رفع گردد

اتصال شبکه های اجتماعی به اینستاگرام
اتصال شبکه های اجتماعی به اینستاگرام

این شبکه های اجتماعی در حال حاضر شامل فیسبوک، واتساپ، توییتر، OK.ru ،Ameba ،Tumblr می شوند. کافیست تا در صفحه پروفایل خود، وارد منوی کناری سمت راست شده و گزینه Settings را بزنید. سپس وارد Account شوید و Sharing to Other Apps را انتخاب کنید و شبکه اجتماعی مدنظر خود را به اینستاگرام متصل کنید. البته اگر در زمان انتشار این پست قصد ساخت اکانت فیسبوک و اتصال آن به اینستاگرام را دارید، بهتر است آن را فراموش کنید. فیسبوک اکنون به شدت برای اکانت های تازه ساخته شده سخت گیری دارد و به احتمال زیاد حساب شما غیرفعال خواهد شد. در پست جداگانه ای به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت.

5- برای رفع بلاک اینستاگرام، اکانت اینستاگرام (Instagram@) را فالو کنید!

شاید باور نکنید اما این مورد در بلاک شدن یا نشدن شما تاثیر گذار است. می توانید برای حل مشکل action blocked اینستاگرام اکانت خود اینستاگرام را فالو کنید. امتحان کنید!

6- برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام در پیج خود عکس بگذارید

اگر پیج خود را تازه ساخته اید و با مشکل بلاک شدن مواجه شده اید، بهتر است برای رفع بلاک اینستاگرام ابتدا چند پست در پیج خود قرار دهید تا به اینستاگرام نشان دهید که یک فرد واقعی هستید.

7- اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید تا بلاک اینستاگرام رفع شود

اگر پروفایل خود را نیمه کاره رها کرده و بلاک نیز شده اید، بد نیست سری به آن بزنید و اطلاعات آن را تکمیل کنید. بهتر است تا جای ممکن اطلاعات شخصی خود را کامل کنید. مثلا می توانید هم شماره تلفن خود را وارد کنید و هم ایمیل خود را. اگر پروفایل کاملی نیز دارید، بهتر است پروفایل عمومی (Bio) خود را کمی تغییر دهید.

8- برای رفع بلاک اینستاگرام مشکل را از تنظیمات نیز گزارش دهید

دقت کنید که این روش پیشنهاد نمی شود زیرا اینستاگرام گزارش از بخش تنظیمات را صرفا گزارش باگ (مشکلات برنامه نویسی) در نظر می گیرد. اما باز هم انجام آن خالی از لطف نیست.

گزارش مشکل به اینستاگرام
گزارش بلاک به اینستاگرام

برای این کار مانند اتصال شبکه های اجتماعی صفحه پروفایل خود را باز کنید و از منوی کناری راست وارد Settings شوید. سپس وارد گزینه Help شوید و Report a Problem را انتخاب کنید. باز هم Report a Problem را برگزینید و مشکل خود را شرح دهید. در آخر Submit را برگزینید. می توانید از متن زیر نیز استفاده کنید ولی اگر می توانید خودتان مشکل را شرح دهید.

Hello, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension? Thanks

9- برای رفع مشکل action blocked اینستاگرام محتوا هایی که خلاف قوانین کپی رایت و یا قوانین اینستاگرام هستند را حذف کنید

همانطور که در دلیل هفتم بلاک شدن توسط اینستاگرام توضیح دادیم، برای رفع بلاکی اینستاگرام باید چنین محتوا هایی را از پیج خود حذف کنید و یا برای پست هایی که خلاف قوانین کپی رایت بوده اند نام پیج صاحب امتیاز و یا نام خود او را در توضیحات پست درج کنید. هر چند که باز هم حذف کردن چنین پست هایی راه بهتری برای رفع بلاک اینستاگرام است.

10- برنامه اینستاگرام را یکبار پاک کرده و مجددا نصب کنید، شاید بلاک اینستاگرام رفع شود

شاید خیلی ارتباطی نداشته باشد اما انجام دادن آن ضرری ندارد. البته مراقب باشید تا اطلاعات ضروری خود را همراه با برنامه پاک نکنید و از آن ها بکاپ (نسخه پشتیبان) بگیرید.

11- برای رفع بلاک اینستاگرام رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید

تجارب ما نشان داده تغییر رمز عبور می تواند به اینستاگرام بفهماند که شما ربات نیستید. بهتر است رمز عبور صفحه خود را عوض کنید و بررسی نمایید که از بلاک و مسدودیت خارج شده اید یا خیر.

12- با دستگاه دیگری وارد پیج خود شوید

گاهی اوقات ممکن است اینستاگرام IP یا ID دستگاه خاصی را مسدود کند. برای رفع انسداد IP همانطور که بالاتر توضیح داده شد از برنامه های گذر از تحریم استفاده کنید. اما اگر همچنان پیج شما بلاک بود، احتمال دارد با مسدودیت دستگاه مواجه شده باشید. در این صورت سعی کنید با کامپیوتر، موبایل یا تبلت دیگری به صفحه خود دسترسی پیدا کنید. اگر از کامپیوتر استفاده کردید، با مرورگر خود وارد سایت اینستاگرام به آدرس instagram.com شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

13- کاربری پیج  را تغییر دهید (از صفحه شخصی به Business یا Creator یا بالعکس)

تغییر نوع صفحه هم می تواند راهگشا باشد. برای این کار، ابتدا وارد بخش نمایش دهنده اطلاعات پیج شوید، سپس منو را از بالا سمت راست باز کرده و Settings را انتخاب کنید. سپس Account را برگزینید. در قسمت پایین صفحه باز شده با انتخاب یکی از گزینه های Switch to بسته به تمایل خود، کاربری صفحه را عوض نمایید.

البته این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است. همچنین اگر پیج شما از نوع Business یا Creator باشد و آن را به شخصی تغییر دهید، احتمال دارد پس از بازگشت اطلاعات موجود در Insights پست ها را از دست بدهید.

14- و آخرین مورد، تا زمان رفع بلاک توسط اینستاگرام صبر کنید…

بعد از این که موارد بالا را انجام دادید، بهترین کار (و البته تنها کار ممکن) این است که صبر کنید. خونسرد باشید و پشت سر هم به اینستاگرام گزارش نفرستید چرا که می تواند به حل نشدن همیشگی مشکلتان منجر شود. در این مدت همانطور که گفته شد بهتر است کاملا فعالیت خود را در اینستاگرام قطع کنید و یا تنها به بازدید پیج ها بپردازید.

چه کار کنیم که بلاک نشویم؟

خروج از بلاک اینستاگرام

خیلی ساده، از تمامی مواردی که در بخش دلایل بلاک شدن توسط اینستاگرام گفته شد پرهیز کنید و برخی از راه هایی که برای رفع بلاک گفتیم را انجام دهید. آن ها را به طور خلاصه وار برای شما لیست کرده ایم. بعد از خروج اکانت شما از بلاک، این موارد را رعایت کنید. توجه داشته باشید که بلاک شدن های پیاپی توسط اینستاگرام در نهایت می تواند باعث بلاک شدن کامل اکانت شما شود.

1- هنگام ورود به اینستاگرام فیلتر-شکن خود را خاموش کنید.

2- بیش از اندازه لایک، منشن، فالو و آنفالو نکنید و در گذاشتن پست، استوری و کامنت زیاده روی نکنید.

3- پشت سر هم پست نگذارید و بصورت منظم و برنامه ریزی شده پست بگذارید.

4- برای رفع بلاک اینستاگرام و بلاک نشدن توسط اینستاگرام محتوای تکراری مانند کامنت و ایموجی و پست نگذارید.

5- از برنامه های غیر رسمی مرتبط با اینستاگرام استفاده نکنید.

6- از ربات های مخصوص اینستاگرام استفاده نکنید.

7- لینک های مسدود شده توسط اینستاگرام را در پیج خود پیدا و حذف کنید.

8- پروفایل خود را با اطلاعات درست تکمیل کنید.

9- حداقل 5 پست در پیج خود قرار دهید.

10- برای رفع بلاکی اینستاگرام، از انتشار محتواهایی که قوانین کپی رایت و یا قوانین اینستاگرام را نقض می کنند پرهیز کنید.

11- اکانت اینستاگرام خود را به سایر شبکه های اجتماعی متصل کنید.

امیدواریم از این پست لذت برده باشید و بتوانید به سادگی مشکل action blocked اینستاگرام را حل کنید.

آیا شما هم تجربه بلاک شدن در اینستاگرام را داشته اید؟ راه حل های بهتری برای رفع بلاک اینستاگرام دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

‫101 دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض ادب من بدلیل فالو کردن زیاد از طرف اینستا بلاک شدم بعد از نصب مجدد اینستا و دادن آی دی و رمز به قسمت security cod راهبری میشم و رمز 6 رقمی برام میاد و اونو وارد میکنم به قسمت من روبلپات نیستم راهبری میشم و تیک اونو میزنم و به قسمت راستی آزمایی هدایت میشم اما در اون قسمت بطور کامل عکسها نشان داده نمیشه و نمیتونم این قسمت رو تکمیل کنم و بخاطر همین مراحل تکمیل نمیشه از طریق کامپیوتر هم همین مسیر رو میرم ولی باز با مشکل بالا مواجه میشم میخواستم راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما

      1. سلام و عرض ادب.
        ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی، برای این نوع بلاک، بهتر است تغییر آی پی، ورود به صفحه با دستگاهی دیگر یا تغییر رمز عبور را امتحان بفرمایید.

  2. مشکل اکانت اینستاگرام من اینه که قسمت Add post to your story فعال نیست،نه برای پست های خودم نه پست های پیج های دیگران ،در حالی که همه این پیچ ها و پیچ خودمpublicهستند .
    عوض کردن رمز-عوض کردن شماره تلفن-پاک کردن کش-وارد اکانت شدن با گوشی دیگر-پاک کردن و نصب مجدد برنامه-اضافه کردن اکانت فیسبوک
    هیچ کدام جواب نداد.
    واقعا مستاصل شدم
    کسی هست مرا یاری کند؟

    1. سلام و عرض ادب.
      ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی، یکبار با برنامه گذر از تحریم وارد اینستاگرام شوید و مشکل را بررسی نمایید.
      گوشی شما چه نسخه ای از اندروید را اجرا می کند؟

  3. سلام وقت بخير.من پيج كاري دارم و نزديك ١٠ روزه كه پيغام اكشن بلاك ميزنه و تاريخ 10-06-2020ميزنه.يعني تا ٤ ماه ديگه بلاكه پيجم؟؟
    به فيسبوك هم وصل شدم ولي تغييري نكرده.آي پي هاي مختلف روهم امتحان كردم!فقط مشكل اين بود كه نميدونستم و تعداد بالايي رو فالو كردم.
    ميشه كمكم كنيد؟
    ممنون

    1. سلام و عرض ادب.
      تاریخ بلاک به میلادی می باشد و تا دیروز بوده است.
      اگر همچنان مشکل دارید، یکبار رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید. در مواردی که در پیام بلاک تاریخ درج می شود، بهتر است چند روزی صبر کنید و معمولا بلاک رفع خواهد گشت.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید
    من رو گوشیم یه برنامه انفالویاب نصب کردم و تعدادیو که منو انفالو کرده بودنو انفالو کردم.تلان متاسفانه نمیتونمfollowing خودمو ببینم.علتش چیه؟!باید جکار کنم؟!

    1. با سلام و احترام.
      عدد بخش following را نمی بینید یا افراد داخل این بخش؟
      برای اولین قدم موقتا آنفالویاب و اینستاگرام را پاک کنید. سپس یکبار دستگاه را ری استارت نموده و مجددا اینستاگرام را نصب کنید. بررسی کنید که مشکل پابرجاست یا خیر.

  5. سلام‌ ، وقتتون بخیر
    من یک پیج کاری دارم که ۳ آدمین داره و نمیدونستم که نباید زیاد فالو کنم که متاسفانه فالو کردم و اینستا پیغام داد افراد زیادی رمز پیج رو دارند و گفت رمز رو عوض کنم بعد از تغییر رمز اینستا گفت برای ۱هفته پیج بلاک هست …
    اما امروز روز ۸ ام هست و هنوز بلاکه…
    اینستا رو دوباره نصب کردم ، با اینترنت خانگی و همراه هم امتحان کردم
    ولی بلاکم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ نمیتونم پست بذارم
    ممنون میشم محبت کنید و پاسخ بدید

    1. سلام و عرض ادب.
      ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخگویی، اگر همچنان از طرف اینستاگرام بلاک هستید، می توانید پیج را به سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیسبوک متصل نمایید و یا کاربری صفحه را (با مسئولیت خودتان) به Business یا Creator یا پیج عادی تغییر دهید تا اگر به عنوان ربات شناخته شده بودید از این حالت خارج شوید.
      توجه داشته باشید که در چنین مواردی معمولا با چند روز صبر بیشتر پیج رفع بلاک می گردد.

  6. سلام
    من یه پیج پست عاشقانه دارم اینستا
    چندوقت پیش زیاد فالو کردم بلاکم کرد
    بعد ارور بلاک میداد تا یه تاریخ مشخص نه میتونستم پست بذارم نه لایک نه فالو انفالو
    الان نزدیک دوهفته از اون تاریخ میگذره ولی هنوز بلاکم ولی میتونم پست بذارم و لایک کنم الان مشکل اینه نه میتونم فالو کنم نه انفالو و ارور بلاک میده واسه این دوتا کار
    مشکل چیه؟ چکار کنم؟
    لطفا کمکم کنید چون خیلی برام مهمه
    از report problem هم که استفاده میکنم مشکل آپلود داره

    1. سلام و عرض ادب.
      در پیام ارور جدیدی که دریافت می نمایید تاریخی درج نشده است؟
      رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید، متن بیو پیج را عوض کنید و همچنین کاربری پیج را از صفحه شخصی به Business یا Creator و یا بالعکس تغییر دهید، تا اگر به عنوان ربات شناسایی شده بودید از این حالت خارج شوید و بلاک اینستاگرام رفع گردد.
      تغییر آی پی و حذف کردن و نصب مجدد برنامه اینستاگرام نیز پیشنهاد می شود.

    1. سلام و عرض ادب.
      چرا بلاک شدید؟
      امکان ورود به پیج را دارید؟
      در متن پیام بلاک تاریخی مشاهده می کنید؟
      موارد تغییر آی پی و تغییر رمز عبور صفحه را امتحان نمایید.
      همچنین بررسی کنید از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.

      1. سلام و خسته نباشید با گوشی موبایل دیگران میتونم پست و استوری بزارم و همچنین از طریق گوگل فقط از طریق اینستاگرام خودم نمیتونم.

        1. سلام مجدد.
          ممکن است آی پی شما مسدود شده باشد. در این صورت باید آی پی خود را تغییر دهید. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
          همچنین یکبار برنامه اینستاگرام را حذف کرده و مجددا نصب نمایید. ممکن است مشکل رفع گردد.
          تغییر کاربری پیج از صفحه شخصی به Business یا Creator و بالعکس هم می تواند راهگشا باشد. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)

    1. سلام و عرض ادب.
      بعد از اینکه توسط فردی بلاک شدید، تا مدت محدودی می توانید وی را بلاک کنید اما اگر این کار را انجام نداده باشید، ممکن است دیگر امکان بلاک را نداشته باشید. با این وجود، مراحل زیر را دقیقا طی کنید:
      1) با یک پیج واسط که توسط هیچ کدام از دو صفحه مدنظر بلاک نشده باشد، از طریق نسخه وب، وارد اینستاگرام شوید.
      2) نام کاربری پیج فردی که شما را بلاک کرده را جستجو کنید و وارد صفحه وی شوید. به نحوی که منوی اینستاگرام که حاوی دکمه بلاک است را داشته باشید. این تب مرورگر را نبندید.
      3) از طریق تب دیگری از صفحه واسط خارج شده و وارد صفحه خود شوید.
      4) اکنون به تب مرورگری که باز گذاشته اید مراجعه کرده و فرد موردنظر را بلاک کنید.
      5) بعد از بلاک کردن فرد با پیغام عدم وجود پیج مواجه خواهید شد. اگر مراحل را دقیق و درست پیاده کرده باشید، احتمالا بلاک دو طرفه صورت پذیرفته است.

  7. سلام خسته نباشید. ممنون میشم منو راهنمایی کنید. من یه پیج کاری دارم که واقعا نیاز دارم افراد زیادی رو دنبال کنم تا محصولاتم رو ببینن. اینستاگرام چندین بار منو بلاک کرده. اما با تکمیل پروفایلم و وصل شدن به حساب های فیسبوک و تویتر این مشکل حل شد. اما الان چند روزه اجازه نمیده دیگران رو فالو کنم و این مورد رو بلاک کرده‌ فقط. حدودا یک هفته هستش که از بلاک خارجه نکرده‌. از قسمت help هم چندین بار گزارش مشکل دادم اما بی فایده هست. البته هم من و هم مادرم ادمین پیج هستیم و هر دو مجبوریم پیج رو رو گوشی هامون باز داشته باشیم. هم من و هم اون افراد رو دنبال میکردیم. به نظرتون باید چیکار کنم.

    1. سلام و عرض ادب.
      متاسفانه بعد از تغییر سیاست های اینستاگرام در سال های گذشته، مشکلات زیادی با فالو کردن ممتد ایجاد می شود. اگر واقعا نیاز به این کار دارید، دو راهکار را می توانید در نظر بگیرید:
      1) کاملا حساب شده و تعداد محدودی فالو را در روز انجام دهید.
      2) از ربات های اینستاگرام استفاده کنید. توجه داشته باشید که باید از ربات های معتبر، به درستی استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است مشکلات حادتری رخ دهد.
      برای رفع بلاک روش های گفته شده در پشت را دنبال نمایید و تغییر رمز عبور صفحه و آی پی را نیز درنظر بگیرید. تغییر کاربری پیج از صفحه شخصی به Business یا Creator و بالعکس هم می تواند راهگشا باشد. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)
      به دلیل اینکه سابقه بلاک شدن دارید، باید برای رفع بلاک اینستاگرام صبور باشید. همچنین بلاک شدن در آینده نیز ممکن است برای شما دردسر های بیشتری ایجاد کند.

    1. سلام و عرض ادب.
      1- چندین بار از طریق پیام بلاک گزینه tell us یا report problem را برگزینید.
      2- صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیسبوک متصل نمایید.
      3- متن بیو پیج خود را بازنویسی کنید.
      4- لینک بیو صفحه خود را حذف کنید. (اگر قرار داده اید.)
      5- تمامی برنامه های شخص ثالت مرتبط با اینستاگرام (مانند لایک و فالوئر گیر یا ربات) را حذف نموده و تایید دو مرحله ای را برای صفحه خود فعال کنید.
      6- از طریق تنظیمات اینستاگرام تمامی نشست های فعال (Active Sessions) به جز دستگاهی که هم اکنون از آن استفاده می کنید را غیرفعال کنید.
      7- برنامه اینستاگرام را یکبار حذف کرده و مجددا نصب نمایید.
      8- پیج خود را از صفحه شخصی به Business یا Creator تغییر دهید. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)
      9- تصویر پروفایل خود را عوض کنید.
      10- پست و استوری جدید در صفحه خود بارگذاری کنید.
      11- بررسی کنید که از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.
      12- آی پی خود را تغییر دهید. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
      13- رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید.
      14- درآخر دست کم به مدت دو روز در اینستاگرام فعالیت نکنید.

  8. سلام
    من یه اکانت کاری دارم تو اینیستا که متاسفانه نمیتونم زیر پست هام هیچ متنی بنویسم یا قیمت کارم رو بنویسم حتی از هشتگ ها هم نمیتونم استفاده کنم و یا حتی به کامنت های زیر پست هامم نمیتونم ریپلی بزنم چیکار باید بکنم بیشتر از ۹ ماه هست من درگیر این موضوع هستم

    1. سلام و عرض ادب.

      1- اگر لینک بیو را قرار داده اید موقتا آن را حذف کنید.
      2- رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید.
      3- اگر از برنامه های شخص ثالث مرتبط با اینستاگرام مانند لایک گیر ها استفاده می نمایید موقتا آن ها را حذف کنید.
      4- صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیسبوک متصل نمایید.
      5- برنامه اینستاگرام را یکبار حذف کرده و مجددا نصب کنید.
      6- پیج خود را از صفحه شخصی به Business یا Creator تغییر دهید. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)
      7- پست و استوری جدید در صفحه خود بارگذاری کنید.
      8- بررسی کنید که قبلا از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.

    1. سلام و عرض ادب.
      1- چندین بار از طریق پیام بلاک گزینه tell us یا report problem را برگزینید.
      2- صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیسبوک متصل نمایید.
      3- متن بیو پیج خود را بازنویسی کنید.
      4- لینک بیو صفحه خود را حذف کنید. (اگر قرار داده اید.)
      5- تمامی برنامه های شخص ثالت مرتبط با اینستاگرام (مانند لایک و فالوئر گیر یا ربات) را حذف نموده و تایید دو مرحله ای را برای صفحه خود فعال کنید.
      6- از طریق تنظیمات اینستاگرام تمامی نشست های فعال (Active Sessions) به جز دستگاهی که هم اکنون از آن استفاده می کنید را غیرفعال کنید.
      7- برنامه اینستاگرام را یکبار حذف کرده و مجددا نصب نمایید.
      8- پیج خود را از صفحه شخصی به Business یا Creator تغییر دهید. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)
      9- تصویر پروفایل خود را عوض کنید.
      10- پست و استوری جدید در صفحه خود بارگذاری کنید.
      11- بررسی کنید که از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.
      12- آی پی خود را تغییر دهید. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
      13- رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید.
      14- درآخر دست کم به مدت دو روز در اینستاگرام فعالیت نکنید.

  9. سلام خسته نباشید من انفالو یاب نصب کردم تاریخ می زنه هی تاریخ تکرار میشه روز بعد هم باز نمیشه هیچ راهی نداره درست بشه؟؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب.
      1- چندین بار از طریق پیام بلاک گزینه tell us یا report problem را برگزینید.
      2- صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیسبوک متصل نمایید.
      3- لینک بیو صفحه خود را حذف کنید. (اگر قرار داده اید.)
      4- تمامی برنامه های شخص ثالت مرتبط با اینستاگرام (مانند آنفالویاب) را موقتا حذف نموده و تایید دو مرحله ای را برای صفحه خود فعال کنید.
      5- برنامه اینستاگرام را یکبار حذف کرده و مجددا نصب نمایید.
      6- پیج خود را از صفحه شخصی به Business یا Creator تغییر دهید. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)
      7- بررسی کنید که از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.
      8- آی پی خود را تغییر دهید. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
      9- رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید.
      10- درآخر دست کم به مدت دو روز در اینستاگرام فعالیت نکنید.

  10. سپاس
    مشکلم خودبه خود حل‌ شد دوتاپیج ام به حالت عادی برگشت
    فقط ی سوال دوست عزیز،ممکنه سری دیگه اگر بلاک پیش بیاد چون سابقه ای بلاک تاریخ دار داشتم بازم بلاک تاریخ دار این بار طولانی ترشم

    1. خواهش می کنم. خوشحالم که مشکل شما رفع شده است.

      اگر در هفته های پیش رو مجددا بلاک شوید احتمالا زمان آن طولانی تر خواهد بود. همچنین ممکن است موقتا بلاک شوید و هیچ تاریخی برای رفع مسدودیت درج نشود. اما اگر بعد از مدتی نسبتا طولانی بلاک شوید مشکل حاد تری رخ نخواهد داد.

    1. سلام وقت بخیر
      من امروز پیچ شخصی ام که باعث بلاک پیج کاریم شده بود از بلاک در اومد ولی هنوز پیج کاریم از بلاک درنیموده و هنوز تاریخ ۲۶مارس میزنه ،تو پیام های بالا چند روز پیش درمورد بلاک دو پیج ام توضیح دادم،واقعا چکار کنم مشکلم حل بشه،بازم منتظر بمونم،ی مرتبه انیستا حذف کنم ونصب کردم بازم مشکلم حل نشد ،ممنون میشم راهنمایی کنید

    2. با عرض سلام وقت بخیر،امروز ظهر دوتا پیج که قبلا واسشون از شما راهنمایی گرفته بودم ،یکی شون از بلاک خارج شده ولی پیج کاری که بصورت اتفاقی که همزمان با پیج شخصی ام بااک شده بودهنوز بلاک تا۲۶مارس میزنه،قبلا گفتید چون یک ای پی بوده باهم بلاک شده،ولی چرا یکی از بلاک دراومده ولی دومی هنوز،هنوز باید منتظرم باشم یا اگر راهنمایی کنید زودتر به نتیجه برسم ممنون میشم

  11. باعرض سلام وخسته نباشید
    من ی پیچ‌ شخصی داشتم‌ خیلی انفالو کردم انیستا من بلاک تاریخ دار کرده به مدت ی هفته ،حتی پیج دومم که کاری بود هم فعالیت نداشتم همزمان با پیج شخصی ام بلاک تاریخ دارشده ،میشه راهنمایی ام کنید چرا این جوری شد باید ی هفته صبرکنم‌،چرا پیج دومی بلاک شده من از اون استفاده نکردم لطف راهنمای ام کنید چکار کنم،این هم تو ضیح در ادامه بگم که دوتا پیج روی ی گوشی بودن ولی با دوتا اسم وشماره وجیمل مختلف،چکار کنم مشکلم حل بشه واقعا به کمک تون نیاز دارم

      1. با عرض سلام
        تموم‌کارای که فرمودید انجام دادم نتیجه نداد واقعا،باید حتما تا زمان اتمام بلاک منتظر باشم راه حل دیگه ای نیست کمک‌ ام کنید

        1. سلام مجدد.
          1- چندین بار از طریق پیام بلاک گزینه tell us یا report problem را برگزینید.
          2- صفحه خود را به سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیسبوک متصل نمایید.
          3- متن بیو پیج خود را بازنویسی کنید.
          4- لینک بیو صفحه خود را حذف کنید. (اگر قرار داده اید.)
          5- تمامی برنامه های شخص ثالت مرتبط با اینستاگرام (مانند لایک و فالوئر گیر یا ربات) را حذف نموده و تایید دو مرحله ای را برای صفحه خود فعال کنید.
          6- از طریق تنظیمات اینستاگرام تمامی نشست های فعال (Active Sessions) به جز دستگاهی که هم اکنون از آن استفاده می کنید را غیرفعال کنید.
          7- برنامه اینستاگرام را یکبار حذف کرده و مجددا نصب نمایید.
          8- پیج خود را از صفحه شخصی به Business یا Creator تغییر دهید. (این کار را با مسئولیت خودتان انجام دهید. مواردی وجود داشته که امکان بازگشت به پیج شخصی نبوده است.)
          9- تصویر پروفایل خود را عوض کنید.
          10- پست و استوری جدید در صفحه خود بارگذاری کنید.
          11- بررسی کنید که از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.
          12- پیج رسمی اینستاگرام را فالو نمایید.
          اگر موارد مذکور نتیجه ای در بر نداشت، بهتر است تا تاریخ اشاره شده در پیام مسدودیت صبر بفرمایید.

  12. باعرض سلام وخسته نباشید
    من ی پیچ‌ شخصی داشتم‌ خیلی انفالو کردم انیستا من بلاک تاریخ دار کرده به مدت ی هفته ،حتی پیج دومم که کاری بود هم فعالیت نداشتم همزمان با پیج شخصی ام بلاک تاریخ دارشده ،میشه راهنمایی ام کنید چرا این جوری شد باید ی هفته صبرکنم‌،چرا پیج دومی بلاک شده من از اون استفاده نکردم لطف راهنمای ام کنید چکار کنم،

    1. سلام و عرض ادب.

      ممکن است است آی پی شما مسدود شده باشد و به همین دلیل هر دو صفحه بلاک شده اند. همچنین اگر اطلاعات مشترک مانند ایمیل و شماره تلفن در دو صفحه موجود باشد، باعث می شود تا صاحب هر دو پیج یک فرد شناسایی شده و مسدودیت مشمول هر دو صفحه گردد. بهتر است زمانی که از پیج غیرکاری خود استفاده می کنید از صفحه کاری خود در برنامه اینستاگرام خارج شوید. (Log out کنید.)

      موارد زیر را نیز بررسی بفرمایید:
      صفحه کاری خود را با دستگاه دیگری بررسی بفرمایید. تغییر آی پی هم می تواند کارساز باشد. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
      رمز پیج خود را یکبار تغییر دهید.

      1. پیچ کاریم وپیچ شخصی ام رو ی گوشی بود ولی با دوتا شماره وجمیل مختلف،،قبلا که پیچ شخصی ام بلاک روزانه شد همین اتفاق واس پیچ کاریم افتاد ولی دی اکتیو کردم پیچ شخصم برا۲۴ساعت ،پیچ کاریم ام برگشت ممکنه چون از ی گوشی بوده این جوری شد راه حل بهتر ندارید زودتر به نتیجه برسم ممنون

        1. همانطور که گفته شد بهتر است همزمان به هر دو صفحه در برنامه اینستاگرام لاگین نکنید.
          برای رفع سریع بلاک اینستاگرام روش های محدودی وجود دارد که آن ها هم وابسته به نوع مسدودیت هستند. با این حال برای این منظور موارد زیر را بررسی کنید:
          1) به نحوی که به آن اشاره شد تغییر آی پی دهید.
          2) رمز هر دو پیج را عوض کنید.
          3) با دستگاهی دیگر و یا از طریق سایت اینستاگرام وارد صفحه خود شوید.
          مجددا باید ذکر شود که احتمالا موارد مذکور برای بلاک تاریخ داری که زمان آن به اتمام نرسیده باشد راهگشا نخواهند بود. بهتر است بعد از تست کردن روش های گفته شده دست کم تا اتمام تاریخ مسدودیت صبر بفرمایید.

  13. سلام مرسی از سایت خوبتون.
    من یک پیج بیزینسی دارم با ۵۰k فالور
    متاسفانه تقریبا ۲ ماه پیش بر اثر یکی ۲ پستی که من گذاشتم که اینستا پاکش کرد و بهم هشدار داد دیگه نمیتونم تو اینستاگرام لایو بذارم و بلاک شدم.
    الان تقریبا ۲ ماه گذشته و هنوز بلاکم
    نمیدونم چکار کنم؟!

    1. سلام. لطف دارید.
      موارد زیر را بررسی بفرمایید:
      رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید.
      دقت کنید که از هشتگ های بلاک شده استفاده نکرده باشید.
      آی پی خود را تغییر دهید. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
      لینک بیو پیج را (در صورتی که قرار داده اید) بررسی کنید که مسدود نباشد.
      به مدت دو روز در اینستاگرام هیچ فعالیتی نکنید.

  14. خسته نباشید،زمان بلاک هم تمام شد ولی باز با اینکه لایک میکنم یا کامنت میزارم و یا پست میزارم ی ارور میده و همون تاریخ قبلی میاد،چکار کنم؟

    1. سلام و عرض ادب.
      بررسی کنید که از هشتگ، لینک بیو و یا پست و استوری بلاک شده استفاده نکرده باشید. رمز عبور صفحه خود را تغییر دهید. همچنین آی پی خود را نیز تغییر دهید. (از برنامه های گذر از تحریم استفاده نکنید، اگر از ADSL استفاده می کردید از اینترنت دیتا بهره ببرید و اگر از دیتا استفاده می کنید اینترنت دیتا اپراتور دیگری را تست کنید.)
      اگر موارد بالا نتیجه ای در بر نداشت، برای دو روز در اینستاگرام هیچ فعالیتی نداشته باشید. ممکن است برای رفع مسدودیت موثر باشد.

  15. سلام خسته نباشید
    من چند تا اینستا دارم که با یک دیوایس به همشون متصلم و متناسب با کارم باید لینک در بیو پیج هام بزارم
    اون اوایل از یک لینک استفاده میکردم و تقریبا دو سه ماه اوکی بود تا اینکه الان یه ماهی شده که هر لینکی میزارم توی بیو بعد یکی دو روز بلاک میشه و وقتی روی لینک کلیک میکنم میزنه page not found که باید باز لینک رو عوض کنم تا روز بعدش دوباره بلاک میشه.از موقعی که این اتفاق افتاد همه پیج های اینستامو لینک های توی بیو رو عوض کردم و مثل هم نیستن.لازم به ذکره که از کوتاه کننده های لینک معروف هم استفاده میکنم و اینترنتم هم همراه اول هست
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب.
      متاسفانه اینستاگرام به شدت به لینک بیو پیج حساس است و اگر لینک شما بلاک شود این مشکل برای شما ادامه دار خواهد بود. با توجه به اینکه کوتاه کننده های لینک توسط اینستاگرام شناسایی می شوند لینک های کوتاه نیز پس از مدتی مسدود خواهند شد. اگر ممکن است صفحه جدیدی ایجاد کنید، در غیر این صورت، رمز عبور پیج خود را عوض کنید. در صورتی که مشکل حل نشد، برای 1 یا 2 روز هیچ فعالیتی در اینستاگرام نداشته باشید. حذف لینک بیو برای چند هفته نیز می تواند موثر باشد. اگر راهکار های مذکور پاسخگو نبود و یا برای شما ممکن نیست، پیشنهاد می کنم وبلاگی در سیستم های وبلاگدهی ایجاد کنید (سیستم رزبلاگ پیشنهاد می شود)، سپس کد مخصوص به ریدایرکت را به کد های قالب وبلاگ اضافه کنید و لینک مدنظر خود را در کد قرار دهید. سپس آدرس وبلاگ را به طور مستقیم یا کوتاه شده در پیج خود درج کنید. با باز شدن لینک، ابتدا به وبلاگ منتقل شده، سپس بعد از چند ثانیه به لینک مدنظرتان منتقل خواهید شد. این روش ممکن است برای دور زدن بلاک لینک اینستاگرام موثر باشد.

  16. *لطفا راهنماییم کنید*
    در داخل ایران که نمیشه بدون فیلتر شکن باشی ، خود اینستاگرام هم جیف و موزیکش رو برای ما تحریم کرده پس ما چه کنیم که عاشق این برنامه و قابلیتاشیم… من بجز نداشتن برنامه های غیر رسمی اینستاگرام همه موارد رو داشتم اما دلیل اصلی بلاکم میتونه فیلترشکن باشه که من همیشه یک کشور رو برای آی پی داشتن استفاده میکنم. الان 1ماهی میشه که بلاک هستم و در آخر مجبور به ترک اکانتم هستم. به نظرتون اگر به مدت 1ماه اکانتمو دیلیت موقت بزنم ، رفع بلاک میشم؟ *لطفا راهنماییم کنید*

    1. سلام.
      اگر فیلترشکن باعث بلاکی شما شده باشد، باید بتوانید با آی پی دیگری بدون مسدودیت از اینستاگرام استفاده کنید. پیشنهاد می کنم اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید، با اینترنت سیم کارت وارد اینستاگرام شوید ولی اگر از اینترنت موبایل استفاده می کنید و دسترسی به اینترنت ADSL ندارید بهتر است با اینترنت سیم کارت اپراتور دیگری وارد اینستاگرام شوید. توجه داشته باشید که تغییر آی پی با برنامه های ضد تحریم ممکن است کارآمد نباشد.
      همچنین بهتر است رمز عبور صفحه خود را یکبار تغییر دهید. ممکن است باعث رفع مسدودیت شود.
      با توجه به اینکه مسدودیتی طولانی داشته اید، اگر دو مورد بالا نتیجه ای نداشت، بررسی نمایید که در پیج خود از هشتگ یا محتوا (پست و استوری و…) بلاک شده استفاده نکرده باشید. اگر توضیحات صفحه شما شامل لینک می شود، بهتر است لینک را حذف کنید و تست کنید که همچنان مسدود هستید یا خیر. اگر مسدودیت رفع نشده بود مجددا لینک را قرار دهید.
      ضمنا اگر از ربات اینستاگرام یا برنامه های لایک و فالوئر گیر و غیره استفاده می کنید باید آن ها را مدتی از صفحه خود خارج کنید.
      چون فرمودید اکثر موارد را رعایت نکرده اید، ابتدا موارد بالا را انجام دهید و چند روزی صبر کنید. اگر رفع بلاک نشدید، چند روز در صفحه خود هیچ فعالیتی نداشته باشید. اگر باز هم نتیجه نگرفتید، از حذف موقت استفاده کنید اما بدانید که احتمال رفع مسدودیت 50-50 خواهد بود.

  17. سلام ، پیج من از صبح بلاک شده و امکان لایک و فالو و حتی پست گذاشتن هم ندارم، تو پیغام اکشن بلاک میگه تا تاریخ فردا رفع محدودیت میشه، علتش چی بوده ؟ آیا اینستاگرام پست گذاشتن هم بلاک میکنه؟

    1. سلام.
      بلاک شدن می تواند دلایل متعددی از جمله لایک و فالو یا آنفالو بیش از حد داشته باشد، اما اگر این موارد را انجام نداده اید، ممکن است به دلایل زیر بلاک شده باشید:
      1- قبلا از هشتگی استفاده کرده اید که اکنون بلاک شده است.
      2- قبلا پستی گذاشته اید که اکنون با قوانین اینستاگرام مغایرت دارد.
      3- از لینک مسدود شده در قسمت Bio (توضیحات) پیج خود استفاده کرده اید.
      4- توسط فرد یا افرادی بلاک شده اید.
      5- با استفاده از آی پی های مختلف و نرم افزارهای تحریم شکن وارد اینستاگرام شده اید.
      بله امکان پست گذاشتن نیز می تواند توسط اینستاگرام مسدود شود.
      ضمنا بهتر است قسمت نشست های فعال که در نسخه های جدید به اینستاگرام اضافه شده است را بررسی کنید. شاید ورود فرد دیگری به صفحه شما باعث بلاک شدن شما شده باشد.

  18. سلام یه پیج داشتم کلا غیر فعال شد فکر‌کنم دلیلش فالو انفالو کردنم بود برای اینکه فالورا بره بالا اینکارو میکردم یه پیج دیگه زدم همینکارو دارم میکنم ولی یهویی فالو انفالو نمیکنم یا پشت سر هم انفالو نمیکنم کلا در مورد این موضوع یه چیزی میگین اگه فالو و انفالو پشت سر هم و تو زمان کوتاه نباشه مشکلی نیست که؟؟؟ممنون میشم بگین مرسی

    1. سلام و عرض ادب.
      برای فالو و آنفالو محدودیت های ساعتی وجود دارد که اگر آن ها را نقض نکنید احتمالا دچار مشکل نخواهید شد. همچنین همانطور که فرمودید متوالی فالو یا آنفالو نکردن و تقسیم کردن آن در چند زمان مختلف نیز برای جلوگیری از بلاک موثر است. توسط داشته باشید که نباید توسط افرادی که آنفالو می کنید بلاک شوید، در غیر این صورت ابتدا با محدودیت های روزانه و طولانی تر مواجه خواهید شد و سپس صفحه شما به طور کامل مسدود خواهد شد.

  19. سلام وقت بخير .. پيج منم كه عمومي بود امروز صبح محدود شده و من بعد از تاييد اينكه ربات نيستم و دادن شماره و كد پيام اومد كه بررسي ميكنن و بعد ٢٤ ساعت قادر به دسترسي هستين با اين متن Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours .. امكان داره برگرده پيج؟ من تاييد هويت پيجو با ايميل زدم و براي دو مرحله اي كردنش شماره دادم اما امروز براي دادن شماره و اومدن كد يه شماره ديگه دادم .. ممنون ميشم راهنماييم كنين
    فراموش كردم بگم پيج رو نشون نميده اما وقتي رمز و اي دي رو ميزنم بازم Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours اين رو نشونم ميده .. برميگرده بعد از يك روز ؟

    1. سلام و درود.
      با توجه به اینکه صفحه شما کامل محدود شده احتمال بازیابی آن کم است ولی نمایش متن مذکور از طرف اینستاگرام باعث امیدواری است. بهتر بود از همان شماره قبلی استفاده می کردید. در حال حاضر اینستاگرام اطلاعات ارسالی را شما را دریافت کرده و آن را بررسی خواهد کرد و درصورت تایید شدن اطلاعات، صفحه شما مجددا قابل دسترسی خواهد بود. زمان لازم برای تایید اطلاعات 24 ساعت ذکر شده اما معمولا باید زمان بیشتری صبر کنید. روزانه به صفحه اینستاگرام خود وارد شوید و بررسی کنید که مسدودیت رفع شده یا خیر. اگر نمی توانید برای استفاده از صفحه قبلی خود صبر کنید، بهتر است صفحه جدیدی ایجاد کنید و در همان حال منتظر رفع بلاک صفحه قبلی باشید. مجددا لازم به ذکر است که زمان رفع بلاک توسط اینستاگرام مشخص نیست.

  20. سلام من نمیتونم لایو بزارم اینستا درواقع لایو اینستام بلاک شده خیلی وقته الان باید چیکار کنم درست بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام.
      متاسفانه جستجوی بنده برای یافتن روشی مختص به رفع بلاک لایو نتیجه ای در بر نداشت.
      با این وجود از میان روش های ذکر شده در پست تغییر آی پی و حذف محتوا های خلاف قوانین اینستاگرام را بررسی بفرمایید.
      دقت کنید که محتوا ها ممکن است صرفا از نظر اینستاگرام غیر قانونی باشند. (مانند تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) با توجه به اینکه ذکر کرده اید که مشکل برای مدتی طولانی پابرجا بوده ممکن است همین محتوا ها منشا مشکل باشند. بنابراین بهتر است محتوا های صفحه خود را دقیق بررسی نمایید.
      در آخر اگر برای شما امکان دارد به مدت 2 روز در اینستاگرام هیچ فعالیتی نکنید تا شاید اینستاگرام مسدودیت شما را رفع کند.

  21. سلام قابلیت لایو اینستاگرام من بعد از نشر پست شهادت سردار سلیمانی بلاک شده برای رفع این مشکل چه اقدامی باید انجام بدم که درست بشه؟؟؟

    1. سلام.
      متاسفانه جستجوی بنده برای یافتن روشی مختص به رفع بلاک لایو نتیجه ای در بر نداشت.
      با این وجود از میان روش های ذکر شده در پست تغییر آی پی و حذف محتوا های خلاف قوانین اینستاگرام را بررسی بفرمایید.
      دقت کنید که محتوا ها ممکن است صرفا از نظر اینستاگرام غیر قانونی باشند. بنابراین، اگر محتوایی در ارتباط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحه خود دارید، متاسفانه نیاز است که آن را حذف نمایید.
      در آخر اگر برای شما امکان دارد به مدت 2 روز در اینستاگرام هیچ فعالیتی نکنید تا شاید اینستاگرام مسدودیت شما را رفع کند.

    1. سلام.
      متاسفانه جستجوی بنده برای یافتن روشی مختص به رفع بلاک لایو نتیجه ای در بر نداشت.
      با این وجود از میان روش های ذکر شده در پست تغییر آی پی و حذف محتوا های خلاف قوانین اینستاگرام را امتحان بفرمایید.
      دقت کنید که محتوا ها ممکن است صرفا از نظر اینستاگرام غیر قانونی باشند. (مانند تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) بنابراین بهتر است محتوا های صفحه خود را دقیق بررسی نمایید.
      در آخر اگر برای شما امکان دارد به مدت 2 روز در اینستاگرام هیچ فعالیتی نکنید تا شاید اینستاگرام مسدودیت شما را رفع کند.

  22. با عرض سلام و خسته نباشید.
    من الان بلاک شدم شما گفتید در طول یک الی دو روز فعالیت هایی مانند فالو و انفالو و استوری و لایو و لایک کردن پست ها و کامنت گذاشتن و غیره نداشته باشیم
    میخواستم بدونم حتی نباید تو دایرکت کسی پیام داد و تو استوریش متنی یا استیکری براش ریپلای کرد و جواب در قسمت قلب اینستا که افرادی که به من ریکواست دادن قبولشون کرد؟؟

    1. سلام دوست گرامی.
      در حالت کلی و اگر امکان دارد بهتر است هرگونه فعالیت در اینستاگرام را متوقف کنید تا محدودیت حساب شما لغو شود.
      اما اگر باید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، مانند مواردی که ذکر فرمودید، دست کم از ارسال پست یا استوری یا لایو و فالو یا آنفالو کردن پرهیز کنید. یعنی مورد آخر که قبول کردن درخواست فالو هست را انجام ندهید، البته باز هم در صورت امکان.

  23. سلام
    اینستا منو بلاک کرد برای همه چی حتی لایک
    ولی الان ک رفع شده لایک میتونم بکنم ولی انفالو نه
    قبلا هم نمیشد انفالو کرد
    الان چیکا کنم؟!😑

    1. سلام.
      آیا هنگام آنفالو ارور دریافت می کنید؟ اگر اروری دریافت نمی کنید احتمالا بطور خاموش محدود شده اید. (Shadow Ban) برای رفع این نوع محدودیت، موارد زیر را در نظر بگیرید:
      1- اگر از ربات های اینستاگرامی استفاده می کنید، دست کم تا زمان رفع محدودیت آن ها را کنار بگذارید.
      2- به شکل متوالی و در زمان کوتاه آنفالو نکنید.
      3- اگر از هشتگ در پست های خود بهره می برید، بررسی کنید که هیچ کدام از هشتگ ها بلاک نشده باشند. بدین منظور روی هر هشتگ بزنید، اگر محتوا به درستی نمایش داده شد، هشتگ بلاک نشده اما اگر با پیام مسدودی اینستاگرام مواجه شدید، هشتگ بلاک شده و باید آن را پاک کنید.
      4- دقت کنید که از طرف کاربران ریپورت نشده باشید. یکی از دلایل عمده مسدودیت خاموش همین مورد است. ممکن است افرادی که آنفالو کرده اید شما را ریپورت کرده باشند.
      5- اگر امکان دارد 2 روز از فعالیت در اینستاگرام پرهیز کنید. در این صورت شاید اینستاگرام محدودیت های صفحه شما را رفع کند.

  24. سلام،روزتون بخیر؛
    من برنامه ی آنفالویاب نصب کردم و چون زیاد آنفالو کردم بلاک شدم، البته فقط از طریق برنامه آنفالویاب بلاک شدم نه خوده اینستا، یعنی توی برنامه نمیتونم آنفالو کنم و میگه که بلاک شدید ولی توی خوده اینستا فالو آنفالو میتونم بکنم، چه کار کنم که توی برنامه ی آنفالویاب از بلاکی بیرون بیام؟؟!!

    1. سلام.
      مطمئن هستید که امکان آنفالو از داخل اینستاگرام را دارید؟ در این شرایط معمولا آنفالو از داخل اینستاگرام نیز ممکن نیست. بعد از آنفالو یکبار اینستاگرام را ببندید و مجددا وارد آن شوید و بررسی فرمایید که آیا آنفالو واقعا صورت گرفته یا خیر. اگر آنفالو صورت پذیرفت، برنامه آنفالویاب خود را یکبار Clear data نمایید و کارکرد برنامه را مجدد بررسی نمایید. همچنین می توانید از آنفالویاب های مشابه نیز استفاده کنید و در این رابطه این پست می تواند شما را راهنمایی کند: بهترین آنفالویاب های اینستاگرام

  25. سلام
    توی قضیه شهادت سردار سلیمانی سه تا پست در رابطه با ایشون گذاشتم، اینستاگرام منو کامل بلاک کرد و حتی حسابم توی اینستاگرام برای هیچکس نمایش داده نمیشه.
    چه طور میشه از این حالت خارج شد؟؟

    1. سلام دوست گرامی.
      متاسفانه احتمال بازیابی حساب شما در این حالت بسیار کم است. با این حال اینستاگرام اعلام کرده باید به پیامی که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در برنامه اینستاگرام نمایان می شود عمل کنید. در صورتی که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید متن پیام اینستاگرام را ذکر فرمایید.

  26. سلام مجدد
    باراول حدود۳۰دایرکت بود ک بعد گززارش اومد و من گزینهtell us رو زدم و کارمو ادامه. پیش خودم گفتم اشکال نداره اسامی بیاد تو لیستم فعلا.
    ک گزارش بلاک یک روزه اومد بعدش
    میتونستم وارد بشم پست و استوری بذارم . فقط دایرکت نه.
    بعد یک روز دوباره دایرکت دادم
    رو دایرکت دوم دوباره بلاک شدم.
    ک بعد حدود۴۰۰نفرفالو کردم. دوباره بلاکم کرد. ولی زمان نداد.اکشن بلاک داد.
    ک اومدم سایت شما روخوندم.
    الان با وی پی ان اون ریپورت پرابلم ارسال نمیشه
    تغییرآی پی دادم
    رمز عوض کردم
    اپدیت کردم اینستارو
    خیلی کم وارد اینستا شدم
    ولی الان نمیدونم بلاکم یا نه
    میترسم دایرکت و فالو انجام بدم بلاک همیشگیم کنه

    1. آیا از لایک کردن نیز محدود شده اید؟ در این صورت کار زیادی نمی توانید انجام دهید زیرا توسط اینستاگرام کاملا محدود شده اید. اما اگر این اتفاق رخ نداده است صرفا در فعالیت هایی مسدود شده اید که از آن ها بیش از حد استفاده کرده اید. در این شرایط بلاک با گذشت زمان رفع خواهد شد اما اینستاگرام فعالیت های شما را رصد خواهد کرد و همانطور که اشاره کرده اید می تواند باعث بلاک شدن مجدد شود.
      تکرار می کنم که اینستاگرام به دایرکت ها به دلیل حریم خصوصی بسیار حساس است. سعی کنید به افرادی دایرکت ارسال کنید که شما را Decline یا بلاک نکنند. زیرا حتی اگر این اتفاق یکبار رخ دهد با توجه به سابقه به سرعت بلاک خواهید شد.
      در مورد گزارش ممکن است مشکل از طرف اینستاگرام باشد. اگر می توانید هم ارسال گزارش و هم بلاکی را با اینترنت دیتا بررسی بفرمایید. ممکن است از تغییر آی پی با برنامه های گذر از تحریم اثر بخش تر باشد. اگر باز هم موفق به ارسال گزارش نشدید می توانید این مورد را فراموش کنید زیرا با توجه به دلیلی که در پست ذکر شده ارسال گزارش ممکن است بی تاثیر باشد.
      اگر امکان دارد ایجاد یک پیج جدید را هم در نظر بگیرید. به خصوص اگر کامل محدود شده اید. در پیج جدید هوشمندانه تر عمل کنید و به حساسیت های اینستاگرام بیشتر توجه کنید.
      ضمنا برای تست بلاک بودن از ویژگی فالو استفاده کنید. فالو کردن چند نفر برای بررسی باعث بلاکی نخواهد شد اما ارسال یک دایرکت به خودی خود می تواند زمینه ساز بلاک شدن شود.

      1. سلام مجدد
        تشکر میکنم ک راهنمایی و کمکم کردین
        امروز۱۰نفرفالو کردم و ۱۰تا دایرکت فرستم
        و سعی کردم متن دایرکت رو هر بار با کمی تغییر بفرستم
        و موثر بود.
        اگر همین کار رو به صورت ده دایرکت صبح و ده دایرکت عصر انجام دهم بازهم امکان بلاک هست(ب این منظور ک در مدت زمان خیلی کوتاه این کار انجام نشه و چندساعت فاصله باشه)
        یا بیشتر از ده تا در روز نباید بشه!

        1. سلام.
          خواهش می کنم.
          در رابطه با فالو مشکلی نیست اما در مورد دایرکت، مشکل اصلی زمانی رخ می دهد که دریافت کنندگان دایرکت، پیام شما را Decline یا Block کنند. در این صورت همان 10 دایرکت هم می تواند دردسرساز شود. اما اگر اطمینان دارید دریافت کنندگان عمل مذکور را انجام نخواهند داد با ارسال 20 دایرکت احتمالا ایرادی رخ ندهد. هر چند پیشنهاد می شود که با احتیاط عمل کنید زیرا بلاک شدن کار شما را با اختلال بدتری مواجه خواهد کرد.

  27. سلام ممنونم بابت توضیحاتتون
    من برای تبلیغ کارم اول یک پست گذاشتم.ولی نتییجه نداد.
    بعد شروع کردم به دایرکت دادن ک نتیجه گرفتم.
    ولی بلاک شدم.
    دیگه دایرکت ندادم . شروع کردم فالو کردن. دوباره بلاک شدم.
    گزارشی ک گفتین الان دوبار زدم مینویسه
    The bug report could not uploaded.Clic ti try again.
    و میخوام اکانت فیسبوکم رو ادد کنم ی صفحه خاکستری میاد و رو همون میمونه.
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام. خواهش می کنم.
      برای رفع مشکل گزارش و فیسبوک از V-P-N (برنامه های گذر از تحریم) استفاده نمایید. در صورتی که مشکل حل نشد اعلام بفرمایید.
      متاسفانه یا خوشبختانه اینستاگرام به دایرکت ها بسیار حساس است. باید با فاصله زمانی چند روزه و در تعداد کمی این کار را انجام دهید.
      در مورد فالو نیز باید محتاطانه رفتار کنید. مثلا روزانه 10 نفر را فالو کنید.
      در مورد بلاک، اگر در متن ارور بلاک شدن به زمان خاصی اشاره شده است، بهتر است تا آن زمان در اینستاگرام فعالیت خاصی نداشته باشید.
      تغییر آی پی را نیز حتما تست بفرمایید. توضیحات در قسمت روش های رفع بلاک اینستاگرام مورد 2 داده شده است.

  28. سایت خوبی دارید و نکات خاص و ضروری را در خصوص مسدود شدن به زیبایی مطرح شده است.. موفق باشید

  29. سلام وقتتون بخير
    من رو متاسفانه بلاك يك روز بلاك ميكنه پشت سر هم ولى يك روز
    من نه به افزايش فالور ربات وصلم نه انفالو ميكنم نه تبليغات كامنت ميزارم زير پستى شخصى
    دليلش رو نميدونم ميشه راهنمايم كنيد

    1. سلام.
      این نوع بلاک احتمالا برای فعالیت بیش از حد است.
      مطمئن هستید که از برنامه های لایک یا ویو گیر استفاده نمی کنید؟ این برنامه ها پشت سر هم و در مدت کوتاه با حساب اینستاگرام شما لایک می کنند و یا ویو می فرستند و باعث می شوند تا اینستاگرام حساب شما را ربات تشخیص بدهد و برای مدتی مسدود کند.

      1. سلام وقت بخير .. پيج منم كه عمومي بود امروز صبح محدود شده و من بعد از تاييد اينكه ربات نيستم و دادن شماره و كد پيام اومد كه بررسي ميكنن و بعد ٢٤ ساعت قادر به دسترسي هستين با اين متن Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours .. امكان داره برگرده پيج؟ من تاييد هويت پيجو با ايميل زدم و براي دو مرحله اي كردنش شماره دادم اما امروز براي دادن شماره و اومدن كد يه شماره ديگه دادم .. ممنون ميشم راهنماييم كنين

      2. فراموش كردم بگم پيج رو نشون نميده اما وقتي رمز و اي دي رو ميزنم بازم Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours اين رو نشونم ميده .. برميگرده بعد از يك روز ؟

        1. سلام و درود.
          با توجه به اینکه صفحه شما کامل محدود شده احتمال بازیابی آن کم است ولی نمایش متن مذکور از طرف اینستاگرام باعث امیدواری است. بهتر بود از همان شماره قبلی استفاده می کردید. در حال حاضر اینستاگرام اطلاعات ارسالی را شما را دریافت کرده و آن را بررسی خواهد کرد و درصورت تایید شدن اطلاعات، صفحه شما مجددا قابل دسترسی خواهد بود. زمان لازم برای تایید اطلاعات 24 ساعت ذکر شده اما معمولا باید زمان بیشتری صبر کنید. روزانه به صفحه اینستاگرام خود وارد شوید و بررسی کنید که مسدودیت رفع شده یا خیر. اگر نمی توانید برای استفاده از صفحه قبلی خود صبر کنید، بهتر است صفحه جدیدی ایجاد کنید و در همان حال منتظر رفع بلاک صفحه قبلی باشید. مجددا لازم به ذکر است که زمان رفع بلاک توسط اینستاگرام مشخص نیست.

      1. سلام.
        استوری های قدیمی شما سیاه شده است یا زمانی که می خواهید استوری بگذارید با صفحه سیاه مواجه می شوید؟
        اگر مشکل شما مورد دوم است، هنگامی که با صفحه سیاه مواجه شدید، بدون بستن اینستاگرام از منوی برنامه های اخیر، از آن خارج شوید، سپس مجددا وارد شوید. اگر مشکل حل نشد یکبار دیگر نیز این کار را تکرار کنید.

        1. سلام من از برنامه لایک . فالوور جم کن استفاده کردم بد شانسی 3ماه خورده بالاک شدم تو انستا گرام هستم ولی لاک. فالو . نمی تونم بکنم چطوری ازش خارج بشم یا باید منتظر بشینم 3 ماه خوزده تمام بشه تا ۲۰۲۰/9/14 بلاک شدم

          1. سلام و عرض ادب.
            تاریخی که درج فرمودید به میلادی بوده و تا دو روز دیگر است. بهتر است صبر نمایید، اما می توانید تغییر رمز عبور صفحه و تغییر آی پی را تست کنید که ممکن است مسدودیت را رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا