نرم افزارهک و امنیت

نرم افزار Steganos Privacy Suite

امنیت اطلاعات نرم افزار

Steganos Privacy Suite

تا کنون تصور کرده اید که اگر مثلا عکس های خانوادگی شما روی اینترنت پخش شود چه حالی خواهید داشت؟ تا کنون به این فکر کرده اید که این همه فیلم های خانوادگی چطور بین مردم دست به دست می شود  و خیلی ها در نتیجه آن درگیر مشکلات بسیار جدی می شوند؟ تاکنون توجه کرده اید اگر فایل های خصوصیتان به دست افراد ناباب بیفتد چه خطراتی شما را تهدید می کند؟

اگر بخواهید کامپیوترتان را برای تعمیر به مراکز خدماتی ناشناخته ببرید چه می کنید؟ آیا همه اطلاعات را از روی هارد دیسک پاک می کنید؟ برای اینکه همه این نگرانی ها و ابهامات را از ذهن خود دور کنید با ما همراه شوید….

شرکت های تولید کننده نرم افزار های امنیتی توانسته اند با تولید نرم افزارهای امنیتی بخشی از نگرانی هایی که‌ در بالا به آنها اشاره شد را برطرف نمایند Steganos یکی از شرکت های نرم افزار های امنیتی است که محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security & Privacy عرضه نموده است.

بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تجت عنوان Security Suite Steganos مجموعه کامل از ابزار های امنیتی در زمینه های امنیت اطلاعات ، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب ، امنیت فعالیت ها و … است.

نرم افزار Security Suite Steganos شامل اکثر راه های ممکن برای رمزگذاری و مخفی کردن اطلاعات است. این نرم افزار امکاناتی چون پشتیبانی کامل از فایل های آفیس ، قفل کردن اطلاعات ، پاک کردن فایل بدون کوچکترین شانس بازیابی ، کار با دیسک های رمز نگاری شده مجازی، تمیز کردن تاریخچه ، پشتیبانی از انواع ایمیل و نرم افزارهای مربوطه ، موتورهای جستجو ، کوکی ها ، Cache و … را به ارمغان می آورد.

 

 نصب و آشنایی با محیط نرم افزارSecurity Suite  Steganos 

ابتدا فایل Steganos Privacy Suit.EXE دبل کلیک می کنیم. اولین پنجره از عملیات نصب ، نمایش داده می شود. در این پنجره روی دکمه Next کلیک می کنیم.

در پنجره بعدی نیز روی دکمهAgree   کلیک میکنیم تا به پنجره بعدی برویم.

در این پنجره مسیر نصب نرم افزار را می توانیم تعیین کنیم . ما این قسمت را بدون تغییر گذاشته و روی Install کلیک میکنیم تا عملیات نصب به پایان برسد.

بعد از پایان نصب، پنجر ه ای ظاهر می شود در این پنجره  روی Finish کلیک کرده و منتظر می مانیم تا سیستم ریست شود . و عملیات نصب به درستی انجام شود.

اکنون این نرم افزار در رایانه نصب شده است ولی موقتی یعنی ۳۰روزه می باشد و پس از آن بطور خودکار غیرفعال می شود. برای حل این مشکل و دائمی کردن برنامه ، وارد پوشه Crack این نرم افزار که در کنار فایل نصبی آن موجود است می شویم .

در این پوشه فایلی به نام Patch .exe قرار دارد. این فایل را در همان جایی که نرم افزار را نصب کرده ایم کپی می کنیم .

اگر از ویندوز یا Vista استفاده می کنیم برای اجرای این فایل روی آن راست کلیک کرده و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب می کنیم . ولی اگر ویندوز ما Xp باشد می توانیم مستقیما روی آن دبل کلیک کرده با اجرای فایل ، پنجره ای ظاهر می شود.

روی دکمه ی Patch کلیک می کنیم و صبر می کنیم تا پیغام Patching Done نمایش داده شود .

حالا این نرم افزار از حالت موقتی به حالت دائمی تبدیل شده است . این پنجره را می بندیم .

نرم افزار Steganos privacy suite را از روی دسکتاپ اجرا می کنیم تا وارد محیط آن شویم.

محیط کاربردی این نرم افزار بسیار ساده و در عین حال جذاب طراحی شده است . و این محیط از دو قسمت تشکیل شده است . در یک قسمت آن ابزارهای وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های کاربردی و جالبی را  در خود جای داده اند ، و در قسمت دیگر وضعیت امنیتی رایانه چک می شود . نرم افزار Steganos  Privacy Suite   در هر لحظه بررسی می کند که آیا از امکانات امنیتی این نرم افزار استفاده شده است یا خیر؛ و بر اساس آن درصد امنیت سیستم را برآورد می کند . در این لحظه ما از هیچ یک از این امکانات استفاده نکرده ایم پس در نتیجه میزان در صد نمایش داده شده روی عدد صفر می باشد . بزودی با امکانات امنیتی و کاربردی این نرم افزار آشنا خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا