ویندوز

ترفند ویندوز ساخت یک پوشه جادویی

با انجام این ترفند شما می توانید پوشه ای بسازید که در آن تمامی تنظیمات ویندوز موجود باشد. در اصل شما با باز کردن یک پوشه می توانید تمامی تنظیمات سیستم خود را ببینید و به عنوان یک راه میانبر برای دسترسی به تنظیمات ویندوز خود از آن استفاده کنید. در این پوشه تمامی تنظیمات control panel به شکلی خاص و ساده دسته بندی شده است. اگر شما می خواهید این پوشه جادویی را به عینه ببینید و از آن برای دسترسی سریع تر به تنظیمات مختلف استفاده کنید با ما همراه باشید.

پوشه کامپیوتر

برای این کار کافی است یک پوشه با نام زیر بسازید. دقت داشته باشید که فقط می توانید عبارت PCScience را تغییر دهید. پس از ساخت این پوشه خواهید دید که آیکن این پوشه به صورت خودکار تغییر خواهد کرد.

PCScience.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

روی این آیکن دبل کلیک کنید . خواهید دید تمامی تنظیمات سیستم در این پوشه موجود است و شما می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید تا خیلی سریع تر به تنظیمات دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

توجه: تمام اعداد موجود در دستور ذکر شده باید به زبان انگلیسی تایپ شوند. با توجه به فارسی بودن فونت سایت ما ممکن است اعداد این دستور به اعداد فارسی تبدیل شده باشند. پس یا دستور را خودتان تایپ کنید و یا در صورت کپی کردن و عمل نکردن دستور، اعداد آن را مجددا به زبان انگلیسی تایپ کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا