شبکه اجتماعی

آنفالویاب اینستاگرام ، بررسی بهترین ها

تمامی افرادی که صفحه ای در اینستاگرام دارند تمایل دارند که فالوئر و لایک های بیشتری داشته باشند. اما حفظ فالوئر های فعلی هر صفحه در اینستاگرام اهمیت بیشتری دارد. شاید تا به حال از خود پرسیده باشید که چه افرادی شما را آنفالو کرده اند؟ برنامه های آنفالویاب اینستاگرام پاسخگوی شما خواهند بود.

اینستاگرام به طور رسمی بستری برای پیدا کردن افرادی که یک صفحه را آنفالو کرده اند فراهم نکرده است. بنابراین تنها راه استفاده از منابع غیررسمی می باشد که برنامه های آنفالویاب اینستاگرام یکی از آن ها هستند. با این برنامه ها شما می توانید بررسی کنید که چه کسانی فکر می کنند پست های شما ارزش دیدن را ندارند.

مشکلات برنامه های آنفالویاب اینستاگرام

با توجه به محدودیت هایی که اینستاگرام برای توسعه دهندگان غیررسمی لحاظ کرده است، این برنامه ها دارای مشکلاتی هستند. برای مثال، شما تنها می توانید افرادی را ببینید که بعد از نصب برنامه آنفالویاب شما را آنفالو کرده اند. اگر کسی قبل از نصب این برنامه شما را آنفالو کرده باشد، امکان پیدا کردن او وجود ندارد.

همچنین این برنامه ها از طرف اینستاگرام به رسمیت شناخته نمی شوند. در نتیجه امن نیستند. این که از اطلاعاتی که شما در اختیار این برنامه ها قرار می دهید چطور استفاده می شود مشخص نیست و مسئولیت نصب برنامه های آنفالویاب اینستاگرام بر عهده خودتان است.

افزون بر این موارد، سابقه نشان داده است که اینستاگرام بدون هیچ هشداری قوانین خود را تغییر می دهد که ممکن است بر روی برنامه های غیررسمی تاثیر داشته باشد. در گذشته برنامه های پرطرفداری مانند آنفالوگرام به همین دلایل کنار گذاشته شدند.

در نهایت باید بدانید که اگر برای یافتن افرادی که شما را آنفالو کرده اند کنجکاو هستید، باید ریسک آن را نیز بپذیرید.

فالومتر (Followmeter)، بهترین و ساده ترین برنامه

آنفالویاب اینستاگرام
فالومتر

فالومتر یکی از بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام است. راه اندازی آسان و محیط کاربری ساده، هم چنین قابلیت آنفالویاب آن نیز رایگان است. باید یادآوری کنیم که شما تنها آنفالو هایی که بعد از نصب این برنامه صورت گرفته اند را می توانید مشاهده کنید.

صفحه اصلی برنامه آنفالو ها، فالوئر های جدید، افرادی که شما آن ها را فالو کرده اید ولی آن ها خیر و بالعکس را نشان می دهد. می توانید بر روی تب Unfollowers بزنید تا لیستی از کسانی که شما را آنفالو کرده اند را ببینید. همچنین می توانید ملاحظه کنید که شما آن ها را فالو کرده اید و یا نکرده اید. می توانید با انتخاب هر صفحه آن را در اینستاگرام ببینید.

فالومتر قابلیت های دیگری نیز دارد، مانند قابلیت پیدا کردن فالوئر های غیرفعال که برای استفاده از آن ها باید هزینه کنید.

دانلود Followmeter: اندرویدآی او اس

ریپورت پلاس (+Report)، کند اما امن

آنفالویاب اینستاگرام
ریپورت پلاس

ریپورت پلاس از فالومتر کندتر است اما به گفته خودشان امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند. این برنامه نیز آنفالو هایی که بعد نصب آن رخ داده اند را نشان می دهد.

این برنامه در ارسال اعلان هنگام آنفالو بهتر عمل می کند. امکان اضافه کردن چند صفحه نیز وجود دارد.

همانند فالومتر، ریپورت پلاس نیز قابلیت های ویژه ای دارد که برای آن ها باید هزینه بپردازید، اما ویژگی آنفالویاب آن کاملا رایگان است.

دانلود +Report: اندرویدآی او اس

چند برنامه آنفالویاب اینستاگرام دیگر

جدای فالومتر و ریپورت پلاس، چند برنامه دیگر وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید، هر چند پیشنهاد می شود ابتدا آن دو برنامه را بررسی کنید و سپس سراغ این برنامه ها بیایید.

دانلود Followers & Unfollowers: اندروید

دانلود Follow Cop: اندروید

دانلود Followers Tracker Pro: آی او اس

دانلود Followers Track for Instagram: آی او اس

نظر شما در مورد برنامه های آنفالویاب اینستاگرام چیست؟ آیا شما برنامه بهتری را در این زمینه می شناسید؟ از طریق قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا