ویندوز

ترفند ویندوز : کیبورد مجازی و شکلک های جذاب و متنوع

ترفند ویندوز : کیبورد مجازی و شکلک های جذاب و متنوع
اگر صفحه کلید سیستم تان خراب شده و یا از تایپ دستی با صفحه کلید خسته شده اید در این ترفند با ما همراه باشید. با انجام این ترفند صاحب یک صفحه کلید مجازی می شوید. با استفاده این صفحه کلید علاوه بر تایپ حروف و اعداد می توانید از شکلک های جذاب و متنوع آن در تایپ متون و یا در محیط هایی مانند چت استفاده کنید ناگفته نماند که کاربرد اصلی این صفحه کلید برای تبلت ها و لپ تاپ های جدیدی است که دارای صفحه لمسی هستند.
برای اجرای این صفحه کلید بر روی یک قسمت خالی از نوار وظیفه کلیک راست کرده و از منوی Toolbars گزینه touch keyboard را تیک بزنید.
حال مشاهده خواهید کرد که یک آیکن کوچک روی نوار وظیفه ایجاد می شود. با کلیک بر روی این آیکن یک صفحه کلید مجا ویژگی های یک صفحه کلید واقعی و با امکانات بیشتر روی صفحه دسکتاپ اجرا می شود.

برای استفاده از این صفحه کلید کافیست بر روی کلید مورد نظر با استفاده از موس کلیک کنید و یا اگر از مانیتورهای لمسی استفاده می کنید به راحتی با لمس مانیتور تایپ کنید .
حال چگونه از شکلک ها استفاده کنیم ؟ برای استفاده از این شکلک ها که بیشتر برای استفاده درمحیط چت کاربرد دارد کافیست بر روی کلید smile در ردیف پایین این صفحه کلید کلیک کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ممنون من ویندوز 7 بودم همه سایت ها میگفتن نمشه ولی من از همون اول میدونستم میشه. الان چند تا شونو بگم مثلا اینا 😃😉😄😌😇😎😂😜😜😔😒😈😞😎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا